ظرفیت‌های درمانی و بالگردی نزاجا در اختیار وزارت بهداشت قرار می‌گیرد

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 
 
 پایگاه مردمی ارتش ::فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: این نیرو با تمام ظرفیت‌های درمانی و بالگردی خود در خدمت وزارت بهداشت است تا بتواند این وزارتخانه را در اجرای حرکت نورانی خدمت‌رسانی به مردم حمایت کند.

به گزارش  پایگاه مردمی ارتشبه نقل از خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش صبح امروز در مراسم افتتاح ساختمان جدید داروخانه 29 فروردین ارتش که با حضور قاضی‌زاده هاشمی وزیر بهداشت برگزار شد، اظهار داشت: نیروی زمینی با تمام ظرفیت‌های درمانی و بالگردی خود در خدمت وزارت بهداشت است تا بتواند این وزارتخانه را در اجرای حرکت نورانی خدمت‌رسانی به مردم حمایت کند.

وی افزود: نیروی زمینی بسترهای لازم را جهت ارائه خدمات به مردم کشور آماده کرده است و امیدواریم با حمایت این وزیر بسیجی، به ارائه بهتر خدمات بپردازیم.

فرمانده نیروی زمینی ارتش ادامه داد: این نیرو تلاش دارد تا دامنه ارائه خدمات خود را نه‌تنها به مجموعه نیروهای مسلح، بلکه به عموم مردم که ولی‌نعمتان ما هستند، گسترش دهد.

امیر پوردستان تأکید کرد: نیروی زمینی ارتش در راستای تجهیز و نوسازی ساختمان‌های قدیمی بهداری و بیمارستان‌ها، خلأ کمبود بودجه را با به فعلیت در آوردن ظرفیت‌های داخلی پوشش داد.

وی افزود: در سال 1388 که خدمت مقام معظم رهبری شرف‌یاب شدم بعد از ارائه گزارش نظامی، به ایشان قول دادم که بیمارستان‌های نزاجا به بهترین بیمارستان‌های کشور مبدل شود؛ لذا از آن سال تاکنون در این راستا کار جهادی صورت گرفته و با همکاری ستاد نزاجا مشکل کمبود نیروی انسانی متخصص در این رابطه مرتفع شده است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش بازسازی ساختمان‌های بهداشتی و درمانی ارتش را بخش دیگری از این کار جهادی برشمرد و در این رابطه گفت: عمر برخی از این ساختمان‌ها بیش از 50 الی 60 سال بود، که الحمدالله امروز با تلاش جهادی کارکنان نزاجا بناهای فرسوده و قدیمی جای خود را به ساختمان‌های جدید داده است.

وی با اشاره به افتتاح ساختمان جدید داروخانه 29 فروردین اظهار کرد: این داروخانه به‌طور هفتگی با 10 الی 15 هزار مراجعه‌کننده مواجه بود که با توجه به گستردگی کار، توان پاسخگویی را نداشت؛ لذا تصمیم گرفتیم تا این مجموعه را در راستای ارائه خدمات بهتر و مطلوب‌تر گسترش دهیم.

انتهای پیام/


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا